مودریچ: می توانم قبل از پایان فصل به میادین بازگردم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ: می توانم قبل از پایان فصل به میادین بازگردم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ: می توانم قبل از پایان فصل به میادین بازگردم

لوکا مودریچ با گفتن اینکه می تواند قبل از اتمام فصل به میادین بازگردد، به تیم رئال مادرید روحیه داده است.

طـرفداری- مودریچ که طبق گزارش پزشکی باشگاه 6 هفته دور از میادین خواهد بود، در مصاحبه با Sportske Novosti اظهار داشت:

لحظه ای که ضربه به زانویم وارد شد، احساس سرگیجه به من دست داد. واقعاً خیلی اذیت شدم. می دانستم که اتفاقی جدی افتاده است. خیلی ناراحتم که دوباره مصدوم شده ام - و این بار در مهمترین قسمت فصل این اتفاق رخ داده است. اما باید روحیه خود را حفظ کنم و سخت کار کنم تا دوباره آماده شوم. من 4 یا 5 ماه برای بازگشت به میادین جنگیدم و همه چیز فوق العاده به نظر می رسید. احساس می کردم که به بهترین فرم خود باز می گردم اما سپس دردسر های بیشتری از راه رسید.

حالا هدف من این است که قبل از اتمام فصل به میادین بازگردم. شاید بتوان سریع ریکاوری کنم و هنوز شانس بازی در چند مسابقه لیگ را داشته باشم. من سخت تلاش خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.